کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317837 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراحی نرم‌افزار راهنمای نابینایان به نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس

OnTheBus برای نابینایان

به گزارش سافت گذر به نقل از فناوری اطلاعات ایران؛ دانشمندان اسپانیایی موفق به طراحی نوعی سیستم‌ راهیابی برای هدایت نابینایان در یافتن نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس شدند. در حال حاضر نابینایان از ابزار مسیریابی سخنگو برای یافتن مقاصد خود بهره می‌برند.

با این حال نوعی نرم‌افزار جدید آندروید در دانشگاهی در بارسلونا طراحی شده که به نابینایان در رسیدن به مقصد مورد نظرشان از طریق اتوبوس کمک می‌کند. این ابزار که OnTheBus نام گرفته، همچنین می‌ تواند مورد استفاده ناشنوایان، افراد دارای اختلالات شناختی و یا هر فرد دیگر قرار گیرد.

فناوری ابداعی مجهز به هر دو نشانگرهای بصری و شنیداری بوده و عملکرد خود را با دادن مسیر ترجیحی برای رسیدن به مقصد مورد نظر توسط کاربر آغاز می‌کند. پس از انتخاب این مسیر، سیستم وی را از مکان حاضر به نزدیک‌ ترین ایستگاه اتوبوس مناسب راهنمایی می‌کند.

هنگام رسیدن فرد به ایستگاه، این سیستم مدت زمان انتظار برای رسیدن اتوبوس را به وی اعلام کرده و پس از سوار شدن فرد نابینا را از تعداد ایستگاه‌های باقی‌ مانده تا ایستگاه مورد نظر برای پیاده شدن آگاه و سپس زمان مناسب به صدا درآوردن زنگ را اعلام می‌کند.

با پیاده شدن از اتوبوس، این وسیله ابداعی ارائه مسیر را از سر گرفته و کاربر را تا رسیدن به مقصد نهایی هدایت می‌کند. هنگام ورود به ساختمان مورد نظر، چنانچه نیاز به یافتن اتاق وجود دارد، فرد می‌تواند از یک سیستم مسیریاب درون ساختمانی مانند Navatar استفاده کند.

به جز سیستم GPS، این نرم‌افزار مجهز به قطب‌نمای گوشی‌های هوشمند، شتاب‌سنج و ابزار اتصال‌دهنده ۳G یا WiFi است. نابینایان با استفاده از تشخیص صدا می‌ توانند با این سیستم تعامل برقرار کنند. ابزار ابداعی، هم‌اکنون به زبان‌های اسپانیایی، کاتالان، انگلیسی و ایتالیایی تکلم کرده و در حال حاضر استفاده از آن به شهرهای بارسلونا، مادرید و رم محدود شده است. سازندگان در حال گسترش زبان‌های تکلمی آن هستند.

آنها هم‌اکنون در حال توسعه کاربردهایی OnTheBus برای استفاده در اماکن عمومی همچون تاکسی‌ها و نزدیک‌ترین داروخانه یا مرکز کمک‌رسانی هستند. این مخترعان همچنین در نظر دارند آن را به نحوی پیشرفت دهند که دوربین تلفن کاربر قادر به شناسایی بصری مکان‌هایی چون علائم توقف یا ایستگاه اتوبوس باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9737 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/04/06 تعداد مشاهده: 1777
کلید واژه ها: ,
سافت گذر